Monday, October 3, 2011

dilemma ney..

hey alls...
saya telah selesai menjawab kertas Math 183@ Calculus 1..tinggal kertas Bio 150@ Metabolism...lepas tu saya akan bercuti semester selama 1 bulan lebih..horeyy..
sebenarnya ne kasi sedap hati, apa nda..jwab paper math td hambur sangat..Tuhan ja la yang tahu apa perasaan tym tu, main hantam ja,,apa yg taw dijawab..
bio lagi bikin sakit kepala ne, banyak saya nda paham..help me!!!


btw, another story..saya ada kawan lelaki yang merangkap sepupu kepada bf kazen ku...entahla mcmana dy kenal saya..itu urusan dy yang malas nak amik tahu...hehe
begini la straight to the point la kan..dy meluah cinta sama ak..OMG!!!
macam taw2 pla aku tengah single ne..
saya sememangnya terkejut dan xsangka pula dy sebegitu serius..
apa nda, aku kenal dy pun xbrapa sangat, juz anggap kawan saja..
sorry la aChun  bukan mau kasi luka hati kau, tp aku harap kau paham..
hati aku belum terbuka untuk cinta..hati aku masih luka & masi terasa sakit ne..
biarlah kita kawan2 saja dulu r..kau bagi aku waktu untuk semua ne..
ya, aku mengaku memang terdetik rasa senang bila aku kawan sama kau..
kau care sama aku, kau ambil hati ku,
tapi itulah, aku belum bersedia untuk cinta..


sory ya Fahmi, aku minta maaf sama kau banyak2...aku memang xboleh sekarang ne..


how can i forget all that when him the one who make me smile, him mean so much to me..

aku sekarang dilema ne...sebab sekarang aku rasa cinta tu xda erti sudah..cinta itu sakit dan yang paling penting cinta itu membunuhku...

hayati lirik lagu cinta ini membunuhku by D'Masiv

kau membuat ku berantakan
kau membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

kau hancurkan aku dengan sikapmu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku
bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

ok la..setakat ne saja post tuk kali ini..saya dalam dilema..huhuu
and sory la, saya xpandai nak berkata2 untuk karangan blog ne..
ikut suka hati saja..sory..=)
credits thanks to liriklagu atas liriknya ek...

No comments:

Post a Comment