Saturday, December 31, 2011

2011

sedar tak sedar habis dah tahun 2011 ne.. wahh.. cepatnya masa berlalu.. macam nda percaya saja...
macam2 peristiwa yang saya lalui sepanjang tahun ini, ada suka, ada duka.. macam2 la...

bila pikir2 balik, menyesal pun ada juga ada certain wish xdpat dilaksanakan atas sebab2 yang tak dapat dielakkan... tapi tak apa... semua yang berlaku ada hikmahnya...

Terima kasih Allah.. Kau telah tunjukkan apa yang terbaik buat ku disamping memberi ku peluang untuk memperbaiki diri yang serba kekurangan ini..


dan...
mau share juga, saya sekarang kat kg ne...
rumah depan ada kenduri kawen... wah2.. makan free.. heheee
malam berbedak tu, saya berkesempatan untuk pakai inai di jari... siok.. lama suda tak pakai...=(
then, saya berserta sepupu2 yang lain turut memeriahkan suasana dengan meng dedicated lagu bagi menghibur tetamu yang hadir... heheee
antam la, suara sumbang ka apa ka, layan saja.. mcm kasi hilang stress pun ada juga... heheee
banyak lagu2 yang disumbang sumbingkan.. katak tu tabah2 ja dengar suara kami...
dan sudah puas karok2, kami balik ruma around jam 2.30 mcm tu la... heheee
saya tak terus tidur... malah terus menghadap lappy ku untuk layan semua laman sosial ini.. hahaaaa
maka, sampai subuh nda la tidur.... lepas solat baru mau tido.. heheee..
ok la, cerita sampai sini sja....


jari2 ku ada inai.. kamu ada ??
depan gerbang rumah pengantin.. hehee
with adi2 ku + kazen2 ku..

ne bf ku... hahaaa
mijan
kami adik beradik tunggu pengantin lelaki sampai..

pose d pelamin..

antara kami tiga, sepa dulu kawin?? hehee


to my pollowers, hepi new year.... hepi holiday... and hepi2 owez....
saya sayang kamu semua... xoxo!!!!



No comments:

Post a Comment