Sunday, December 25, 2011

hana tajima @ kereta baru



assalamualaikum wbt, hey all my follower yang masi setia mahu baca saya punya entri.. hehee
hopely kalian semua sihat..
mood saya sememangnya kali ini sangat kontra berbanding dengan entri yang lepas, saya hepi dan mcm dapat suntikan baru.. guess from who????????? it totally from my beloved ... family la..., heheee
even pun cuti ne, saya xsama2 dengan kawan2 seperjuangan, but its ok.. nanti lepas cuti, saya rindu pula sama saya punya family.... heheee, so dengan tidak membuang masa, saya menceritakan aka berkonggsi cerita sama2 dengan kalian semua dengan apa yang saya lalui ini... 

hari ne ada paci saya buat kenduri sempena rumah barunya di kampung benoni papar... awal2 lagi kena kasi bangun oleh papa, malasnya, mana mata lagi sangatla manja nda mau buka... apa nda, semalamnya tidur jam 3 pagi gara2 bercerita tambah2 lagi mengurus rambut.. hahaaaaa, so, dengan rasa malas saya pun bangun juga, sebab papa marah2 suda ne... papa mau pegi kerja kan... time cuti2 pun kerja, kesian ne, 
kami kena hantar jam 9 pagi di rumah paci... konon mau tolong2 la, tapi landing lagi sambung tidur sana... ish2, jangan ikut ya, xbagus ne... kenduri tu diadakan lepas solat zohor.. kira2 jam 1 macam tu ramai orang datang... wahh... masi lagi mengantuk.. tolong2 kat dapur, lepas tu datang lagi kazen2 dr kampung yang lain.. wah.. makin lagi meriah... siok2... hee, korang nda blank ka, apa kena mengena tajuk entri dengan cerita aku ne, haiiiyaa... lek2 dulu.. saya excited ba sal itu.. paci bungsu saya baru beli kereta, jd kami sebagai anak buah jakun la, dan mahu juga rasa naik kereta baru.. hahaaa... itu la..point saya nak cita... xla mewah sangat pun kereta yang dia beli cuma kami pun trasa puas juga bila tengok dia dapat pandu kereta baru tu...
gelagat2 kami hari ne.. kena2 lagi sama kazen yang juga gila bergambar, hahahaaaa....

 model kereta =p

hehee...

budak minta puji... hahaa

tu na paci ku....
mau promot ckit... hahaa

kazen ku, aryn..

tym kenduri, sibuk bergambar.. 

 bergambar ja kami ne... 

 sama kazen ku, diana

 my little boy, ahza

 iyan sama ahza

 ahza sayang kaka nana 

 with my boy...

 sama iyan, little sis

 my beloved mama

 azwa

ahza comel....

hehee... lucu2 kan saya punya family... best, kalu ada yang berminat mau berrkenalan sama family saya, juz pm me.. heheee,  rasanya setakat ne saja post saya kali ne.. apa2 pun hari ne syaa hepi, thanks Allah.. btw, thanks juga kpd paci ku yg dapat keta baru tu sbb ipadnya ya.. penuh2 ba memori ipad sebab gambar kami seja.. heheee... semoga paci murah rezeki yang melimpah ruah dan cepat2 la kawen.. teeett.. heheee
saya jadi hana tajima ka??? nda la, mcm ja tu sebenarnya, saya kasi jd selendang seja tu... huhuuu

p/s: 
1) to cuzyQ, ala ndada ko wa td, lmbat kamu sampai.. hehee, nnti kita hang out sama r..
2) to my gansterlicious, i miss u a lot....... rindu mau ketawa2, berebut bas pagi2, makan sama2, mcm2 la ba..., bagus2 ja kamu holiday r.. take care!!! 

No comments:

Post a Comment