Sunday, March 11, 2012

daniel ~~

assalamualaikum dear followers... hehee..
nak stori sikit neyh.. hehee
minggu ne saya balik kat villa macu dan manet di Tanjung Aru.. 
konon nak cuti2 sebelum jawab exam la sangat.. ngeh2... hehee
kat sana makan minum terjamin, best.. jimat sikit.. hehee

best juga kat sana, ramai budak2 di rumah tu.. saya sukeeee sangat.... 
dan hari sabtu tuu, saya hang out ngan dorng.. jalan2 makan angin free... 
destinasi kami p putatan, first beli barang kiriman my mum... suru beli bahan tuk kuih2.. 
otw p kedai kek tuu, saya jumpa bestie saya kat kedai dia... sengaja tak bagitaw nak buat suprise konon, tapi kantoi bila dia sedang berdiri kat depan kedai dia.. heheee
punyalaa excited kami duaaa.... hahaaa, macam tempat tu kami punyaa sejaaa, hahaaa... hepi gilaa.. lama daa tak jumpaa... c nana ada buat entri pasal saya.. sini weeyhhh
xlama kami jumpa, tapi sempat gak posing sana... sori yaa nana, hanya 2 tin revive saya dapat belanjaa... thanks juga sebab kasi saya makan popcorn free.. sedap lagi tuu... hehe next tyme saya p sna lagi ekk..

suda2.. sambung cerita saya lagi, kami p makan memandangkan perut da berkriuk2 minta diisi.. kami makan kat kfc sebab budak2 ne nak makan "sap T" aka kfc... hehee

afif daniel ~
arif daniel ~~
afif ngan ultramen

lepas tu balik laa... penat daa jalan.. hehee


anak kucing yg nakal..



izzah~~


baby arissa ~~

malu~

hehee, sekian.. saya tahu gantung kan cerita ne.. saya pun tak paham kena xble habis... hehee

p/s : nak exam daa esok.. wish me luck k...

ada lagi... bakal2 abng ipar p urat aku.. hah? lucu2, mampus aku begini..

No comments:

Post a Comment