Tuesday, July 17, 2012

oredy one month

assalamualaikum dear fella's.. lama saya tak muncul kan.. betul tak?? hehee, perasan sendiri2..
apa tak nya.. saya sibuk ngan assignment2, kuiz2 dan test2.. ne pun yg mendatang ada gak lg.. wish me luck!!

today saya muncul nak stori2 la serba serbi cerita2 apa yang berlaku.. hehee

minggu lalu, kelas berlangsung seperti biasa, cuma ada certain kelas dibatalkan atas sebab tertentu2.. maka dengan itu, saya dan kawan2 saya yang nakal juga banyak melawat dan melabur duit kat shopping complex.. ish2.. konon alasan p makan seja, p beli barang.. hemm... biasala kan, manusia biasa alpa.. btw, hepi juga hang out ngan kawan2 yang tersayang ne.. hehee..
antara sweet moment yang kami lalui sesama adalah.. kami main bowling.. hehee.. and saya for the second tym agak champion juga ar.. i'm get the highest score..

team mate

pihak lawan..

the best player.. ieka

teka sapa ne.. 


we in red!









trio red!

before modul naik p bukit botak.
yang ne kita orang posing before treasure hunt masuk keluar hutan untuk sampai ke bukit teletubis.. hehe.. perjalanan hanya Allah seja yang tahu perasaan kami ketika melaluinya.. tapi, syukur alhamdulillah selamat sampai dan tiba ke destinasi yang dituju..

finally.. sampai kat punca bukit botak

ieka dan meena

ieka and me

roomates ne..

roomate gak ne..

mcm ruma dia baa

hehe.. snap pic
ok.. cerita sampai sini seja.. nanti saya sambung.. mau belajar dulu.. heheee choow chin ci...


p/s : jgn menyusahan orng lain.. ingatan buat diri sendiri.. =)

No comments:

Post a Comment