Saturday, August 4, 2012

=)

assalamulaikum wbt...
hai korang sumaaa... sihat tak?? masi posa ? ka ada yg tak posa ne... ish2... posa la kalian kecuali yang ada sebab tertentu... teeettt... hehee...
saya rindulaa... rindu nak mengarut, merepek, merapu, dan apa2 jak la.. (kwan, mcm kaka kamu ka?)
kali ne nak merepek pula pasal apa yang belaku sejak dua menjak ne.. dah lama juga saya tak mengupdate blog ne.. masalah dari segi kesihatan disamping masalah line yang tak berapa nak tembus ne, ne pun kira syukur dapat buka blogger,.. kalu pesbuk, laju pula brotband ne.. tapi nak buka blog je masalah, twiter pun sma juga, punyala lembab.. huh.. sabar.. kan sabar itu separuh daripada iman..

minggu yang berlalu adalah minggu test.. semua nak test, mana bio, kimia, fizik, statistik.. semua yang belajar last2 minit.. heee.. bad habit, ulang kaji dua tiga chapter dalam beberapa jam.. excellent la sangat.. hahaa.. tapi syukur alhamdulillah, semua dah dilaksana kan dengan jayanya walaupun keputusan belum pasti lagi.. tawakal saja laa..

oww yaa.. rasanya belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat muslimin dan  muslimat yang berada di luar sana. semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dari yang sebelumnya. dan semga kita memperolehi keberkatan yang tak terhingga di bulan yang mulia ini.. aminn.... =)

saya nak tanya pendapat korang laa..
kenapa kita buat blog ne ?
utk apa? apa faedahnya eh?

bagi saya, saya ber blog ini untuk mencarut2, merepek, merapu, dan juga at sometimes blog tempat tuk curahan segala perasaan isi hati ini.. disamping kita bleh berkongsi-kongsi pendapat dan berkongsi ilmu..
lagi satu, jan la nak sibuk hal orang pula if tetiba ada post soal hati dan perasaan.. itu hak diorang, suka hatila nak cakap apa kan.. kalu tak suka jangan baca.. bukan juga nak mengaibkan orang tau pun nak minta simpati, maybe dia rasa dengan meluah kat blog dapat mengurangkan sedikit pekungan kat dada disamping dijadikan teladan bagi orang yang baca.. so main point disini nak cakap, itu hak dia, pedulila apa yang dia nak buat, yang penting dia suka.. kan.. betul tak?

ok la... setakat ne saja saya melalut.. mata pun dah berat ne.. nanti ada stori saya cerita lagi..

selamat berpuasa...


p/s : sibuk buat kad raya.. excited sendiri2 buat kad raya.. hipppieee... =)

No comments:

Post a Comment