Tuesday, August 9, 2011

i love u

assalamualaikum wbt...
hopely suma sihat, mcmna posa kalian suma???penuh x??
blum ada yg mungkar lg??bgus la kalu masi penuh, ble claim duit raya sma ak k..hehee..(main2 sja)
dlm kesempatan ini, ak mo minta maaf kalu ada bwat salah silap sma kalian2 yg bca entry ak ne, sama ada secara langsung atau pun tidak...mnala taw ak ada tersinggung perasaan kali, atau ada kata2 yg ak post selama ak mempublish post2 di blog ini telah membuat anda terasa..ak minta maaf k, mungkin ak bwat tu tuk kebaikan korng juga...bukan suka2 nya saja ak mo post bnda2 yg xda kepentingan bg korng kan..tp itulah hakikatnya...

ak sebenarnya malas nk post ne, cuma bosan, dan utk tidak membuang2 waktu oleh itu, ak berjaya menghasilkan cerita2 yg xsberapa indah nk dikongsi bersama..ak hanya manusia biasa..=), ak juga bisa bwat kesalahan tanpa ak sedari..hehee..bermadah2 pla..
story of today....kelas seperti biasa..for the ntah yg ke berapa, smlm ak tido tanpa teman disisi...wuhuu, jan salah anggap ya...teman yg dimaksudkan adalah bantal biru ku yg tersyg...huhuu, ntahla...salah sendiri juga, cuai, sab tu la tinggal...minggu depan bru dpat amik..xpa2, survive utk 1 minggu tanpa bantal bucuk...hehee
alhamdulilah, lena juga ak tido smlm wlupun pd awalnya ak mo nangis ja tym call my sis betapa ak xble tanpa c biru tu...hehee...
suda2, cita lain, td sempat jln jap p 1B..eika p amik duit sambil window2 shopping, sekejap saja kmi jln sbb ptng jm 3 stgah ada HBU...

dan ak ada yg something mo gtaw ne, memandangkan ak xtaw apa status ak ne sama ada masi berhubungan dgn Mr. Boxing tu or nda lagi, ntahla..susah mo di explainkn melalui kata2..dan hal ini terlalu complicated...so, saya memutuskan utk mencari cinta baru!!!bukan saya xcinta dan xsuka lg with my Mr. Boxing tu but keadaan yg memaksa saya bwat mcm ne..dan saya xterniat pun mo bwat mcm ne...ala mentang2 la jauh awak ingat saya xtaw apa awak bwat sana...biarlah, bwat la apa yg awak suka k..saya xda hak pun mo larang awak, even awak ckap awak xbwat apa2 pun saya ble taw awak tipu..apa la sangat saya ne, bkan nya mcm dorng yg gila sama awak tu..mereka TERSANGAT obses +suka+sayang yg melebih2 la bh sampai sanggup bwat apa2 ja sama awak tu..dan juga sampai saya kena tuduh perampas...OMG!!please la...sepa yg rampas sepa ne???sedarla pompuan2 yg ntah taw diri ka x lg tu, tolongla..i begging u all, stop ur bad habit, jan la rampas kekasih orng len..bygkan hal demikian berlaku pd kamu sendiri, apa kmu rasa, oren??sakit betul suda hati ak dgn suma ne, kamu sja xpandai sedar diri, tolongla, jadi perempuan yg bermaruah..jan meletakkan nilai diri kamu semata2 utk lelaki yg ntah hargai ataw x usaha kmu tu..lelaki bh, cakap sja lebih, bwatnya tidak..

sorry to my lovely Mr. Boxing
cuma sekarang ne saya rasa saya patut fikir sedlam2 dan seluas2 lautan lg kalu boleh utk saya percaya ckap2 awak yg kdng xble saya terima k...
dan saya mo awak taw saya sekarang dah jatuh cinta!!!u should know that darling...
kan bagus kalu saya ble share story ne sama awak, tp sory to say bukan...

dy adalah Sam Tsui....




tgk tu pandai main pinano lg...hehee

ok la, setakat ne saja la...bru td saya minta maaf, takut saya post panjang2 meluat pla orng tgk...dan takut ada gk yg terasa....sorry to say..
saya minta maaf once again...
=)


No comments:

Post a Comment