Wednesday, September 21, 2011

ketulusan hati

xda mood nk study...nda taw la apa mo study tuk paper Bel 260 esok ne...TOLONGLAH izasyazana...sedar....exam is coming...banyak da saya bwat supaya pikiran saya tak ingatt dy lg..huh!!susahnya, argg..suda la....

saya punya hati tulus ikhlas lepas awak taw...huhuuu...


sedihku sakitku ku terima ku rela ku pasrah jalanku ini suratan aku dicoba demi rahmat Mu ku memohon..Ya Allah redai ketulusan hati Ya Allah beri aku ketabahan Ya Allah aku sanggup berkorban demi rahmat Mu Ya Allah... di dunia yang sarat godaan ku mohon dosaku ampunkan ingin bahagia dunia akhirat turunkan rahmat Mu Ya Allah...



Ya Allah, sesungguhnya hambamu ini lemah dengan semua cubaan yang Engkau berikan...kuatkanlah hati hambamu ini..hambamu ini hanya berserah kepada Mu.. Ya Allah, jika dia benar untukku, dekatkanlah hatinya dengan diriku..jika dia bukan milikku, damaikanlah hatiku dengan ketentuanmu Ya Allah..Engkau Maha Mengetahui atas semuanya..


sudala, malas saya nk taip panjang2, takut ada orang salah anggap apa yang saya tulis ne, mungkin ingat saya masi berharap dengan yang xpasti kot..

lgpun ada lg bnda yang bikin sakit hati jiwa raga lg..ikut suka mulut mak bapak dia ja mo ckap2 urng mcm2...kwan sndiri pla tu, yang lama dah kenal...xsangka la...lantak kamu la mau bwat apa pun, ko block aku pun xda faedah juga, aku xrugi pun..pikir ja, jangan kasi salah orang..fikir dulu sebelum bertindak...bodoh betul....bleh gila bh semua ne, banyak tul masalah timbul dekat2 exam ne...cobaan...


Ya Allah, tabahkan hati hambamu ini..Engkau mengetahui siapa sebenarnya yang salah dan siapa betul..Engkau bukakanlah hati2 mereka yang telah buta dan bersihkan hati mereka dari perasaan hasad dengki yang melampau terhadap kawan2 sendiri..Amin Ya Rabbal al amin....




ok, nak tido dlu..tenangkan fikiran...salam..

No comments:

Post a Comment