Wednesday, September 21, 2011

warkah

assalamualaikum wbt...hey all..tetap juga gatal tangan nak post something...aduhai, tension knon study je..iye ke??huhuu, nda la..masi ok lagi study, dapat kasi bahagi2 masa utk masa depan dan masalah peribadi...so, saya saja nak kasi hilang tension, (ble ka dgan cara post someting dpt hilang tension??layan ja la.)..dan sejujurnya saya tension!!!! saya xboleh nak fokus apa pun...asyik2 ingat kat awak ja..huhuu...sabar ko wahai iza syazana....xpa2, saya paksa diri saya tuk sibukkan diri tanpa memikirkan hal2 yang lalu...huhuu, pikirlah iza syazana, kau masih ada family yang berharap kejayaan kau...please, tolong ingat tu..bukan dy saja lelaki yang ada, banyak lagi ok...lagipun kau ada kawan2 yang support kau...ya, saya taw, wahai family ku, saya tidak akan menghampakan kalian...saya akan berusaha untuk melupakan dy..memang ada ketika saya xboleh hidup mcm ne, tapi saya cuba..kamu tolong saya ok..bimbing saya dan saya ucapkan terima kasih semua yang prihatin terhadap saya..saya sayang kamu semua..

 awak, saya bagi balik lagu yang awak pernah bagi kat saya..lagu ne memang sesuai tuk saya kan awak...awak cam taw2 je semua ne...tapi xpala, benda dah lepas bwat apa nak ingat, bukan ble ubah kenyataan pun....kasi sakit hati je kan wak...

 takkan lagi aku menunggu, kau hadir di dalam mimpi-mimpiku, puasku mengharapkan dirimu seperti mereka yang punya cinta.. diriku tanpa dirimu kau tempuhi penuh bahagia, diriku mahu kau tahu pedih ini kau tak rasa.. warkahku mengharapkan dirimu seperti yang aku kenali dulu setia ku menantikan dirimu seperti setianya terhadap diriku.. tapiku melepaskan mu melangkah namun tak berdaya terus ku terus menunggu cinta yang takkan pernah ada...

saya sedih ngan semua ne, huhuu..tapi xpala, xda orang kisah pun saya sedih ka x..ok la, sampai sini saja nk post...dan awak, terima kasih saya pada awak xhabis2..banyak sangat penghargaan utk awak ne..
saya perlu terima hakikat walaupun pahit...life must go on..(^_^)
ok..cheers!!!

p/s: wish me luck in my exam..saya minta tolong sama2 kita berdoa utk kejayaan kita..terima kasih..

3 comments:

  1. why pren ?? nda pa.. hdup mesti d truskn~ chill dear :D

    ReplyDelete
  2. life must go on sista!ka..ko tipu2 lagi kami ne..haaaah

    ReplyDelete
  3. nana : biasa la...xda jodoh kali..=(

    ieka : ya ampun...tolongla...ini btul2..bukan tipu...

    ReplyDelete