Sunday, September 11, 2011

nda tahu apa lagi ne

hey all...

di sini saya ingin meluahkkan rasa ketidak puas hatian saya terhadap seorang perempuan yang nampak saja baik tapi....tuhan saja la yang tahu perangai dy, saya sendiri xboleh nak komen apa2 kerana saya takut itu hanya akan menimbulkan fitnah saja..
saya tahu saya bukan juga baik sangat mahu cakap perempuan itu yang teda2..tapi dari segala apa yang dy buat sangat la menyakitkan hati..dan sangat menguris saya punya hati...saya sakit...
perempuan yang baik, saya mahu tanya kau, kau ne baru pertama kali kah cinta kau tu berbalas???baru kali ne kah kau rasa dan tahu apa itu cinta??? andu bah kesian...
saya pun nda tahu dan tidak percaya masih juga wujud perempuan seperti ini pada masa sekarang bah..
kenapa kamu buat macam tu???kamu obses ka suda???even pun kamu obses, agak2 la bah...tengok sekeliling sebelum bertindak..fikir dulu bah...ne main sembarangan redah...yala tahu la kau kan pandai..semua kau la bah..tapi saya tetap juga tidak puas hati sama kau...saya mau jumpa kau depan2, kita settle baik2..

tolonglah mengerti perempuan...cuba kau bayang kan bila kau ditempat saya....
bukan juga saya mau cakap kau perampas tapi gaya dan tindakan kau sangat mengambarkan walaupun kau tak nyatakan...(betul ka x ayat saya ne, antam sja)

apa2 pun saya memang tidak boleh menyalahkan kau hundred percent perempuan,
tapi tolonglah sedar..itu saja yang saya minta dari kau...
saya tidak sanggup lagi macam ne, boleh sakit jiwa oww..
bukan mo minta simpati, tapi kenyataan...

sekian...=(

p/s : to my love, sorry ckp mcm ne, bukan juga mo kasi sala dy, tp kenyataan kan..
and sorry too, i cant trust u 100 %...
i love u very strong :x

to fatya fatyn...thanks bb nya..hehee

No comments:

Post a Comment