Monday, September 12, 2011

hepi?

assalamualikum wbt...hey alls, rajin pla saya nak mengupdate blog...berangin la katakan..hehehee
based on title this post hepi....saya hepi ka???tanya sama hati, sejujurnya ada sekelumit perasaan gembira yang dirasa..hehee..
sebelum itu, saya nak story apa yang berlaku pada hari ini, kelas bermula seawal jam 8 pagi...kelas bio, my fav kelas...(yaka???)iya, saya tipu...suda la kuiz, tapi alhamdulilah juga la..saya dapat jawab dengan jayanya...tahniah kepada diri saya sendiri atas kerajinan saya mengulang kaji pelajaran tersebut...dan kelas bio berakhir pada juam 9.50 pagi, diikuti dengan kelas kimia yang mula jam 10 pagi...dan dengan itu saya mengisytiharkan bahawa saya sangat kecewa dengan markah2 yang saya perolehi sepanjang saya mempelajari mata pelajaran ini...adui yai, oga pun rendah saja ne, terpaksala berabis time final exam ne...apa2 pun saya tidak boleh menyerah, saya masih ada masa untuk menebus kekecewaan itu...insyaallah...kawan2 tolong tunjuk ajar saya k..
kelas petang dibatalkan, bahagianya hidup..hehee,
akan tetapi kelas malam ada macam biasa...sabar2....balik ja dr kelas td jalan kaki exercise...hehee,
btw thanks 4 meena sbb mamamnya ek...hehee, dan juga kwn2 miss fatya fatyn dan miss azera yang bersama2 saya mengharungi liku2 untuk sampai ke klaster...hehee, walaupun frust xdapat mkan aiskrim kan..huhuu, xpa2..

dan saya tidak tahu apa perasaan saya yang sebenarnya,
lepas saya makan dy call saya...
yala, memang la saya hepi bila nampak nama Cinta Hatiku calling, sepa xhepi bila pengarang jantung hati call..rasa excited sangat, tapi dy macam kasi sala saya bila dy tanya kenapa saya x call dy, macam mana saya nak call dy, saya msg pun awak xreply...huhuu..
tapi saya berterima kasih kepada awak cintaku...
walaupun awak xsihat, awak kasi dedicate lagu utk saya...
awak nyanyi utk saya..
lagu yang bertajuk warkah nyanyian kumpulan bau..
saya share lirik lagu disamping menghayati bait2 lagu...



Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta


Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa


Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku


Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada


terima kasih cinta hatiku....i'm appreciate it sayang....
saya akan cuba belajar untuk menerima awak dengan sepenuh hati disamping belajar memahami diri awak yang sukar untuk saya fahami... 


apa2 pun sebelum saya mengakhiri post saya pada kali ini, saya mo mengucapkan terima kasih kepada rakan seperjuangan  eika_syahfekahewa dan ika shamsul yang menjemput kami 1 bilik p open house kalian...thanks makanannya r...

p/s: saya mahu minta maaf kalu ada perkataan saya dalam post ne membuat anda sakit hati k..
apa2 pun, i try to make my life is simple and easy to handle...so, dont make it complicated...
terima kasih kamu jujur sama saya, saya akan bekerjasama dengan baik bersama kamu...=)




salam 1 Malaysia, salam lebaran dan salam 1 uitm...

No comments:

Post a Comment