Thursday, September 29, 2011

sayang kazen saya..

saya ada kazen, nama kazen saya Ifaa Rahah Zulaikha, tapi saya lebih suka panggil dia ipa saja..ringkas kan, kami 1 umur ne..tapi saya tua beberapa hari dari dia ne...semua masalah saya di tangan dia..dia banyak tolong saya..hehee..dan baru2 ne juga, dia p jumpa saya...hepinya...lama dah kami xhang out sama2..last bulan 5...ne pic2 kami sma2, malas saya mo elaborate panjang2...


saya kena belanja oleh kokong kazen saya...
kenyang abis..syukur alhamdulilah..


candid konon...
taken by: zizan


sama baby ku..



kami naik kereta api balik kg...siok..




mr. smurf






disamping itu jugga, saya menemani kazen saya pegi berdating...huhuu, memang sedih juga la, tapi saya kasi kuat hati...mereka kasi hibur hati saya, thanks r..tp hati saya masi sakit lagi....xpala, saya kasi doa kebahagian kalian berdua even pun kalian dapat tentangan dari family...

No comments:

Post a Comment