Tuesday, September 20, 2011

terima kasih cinta

asslamualaikum wbt...hey all....mo share story, yala aku peduli apa orang mo cakap kalu aku kongsi cerita nie di blog..ikut suka hati aku la...
begini ceritanya....huhuuu


kemarin bersamaan 19 September 2011, hari isnin saya telah diisytiharkan bebas dari mempunyai hubungan cinta dengan seorang jejaka yang telah mencuri hati saya setelah bertahun-tahun lamanya..memang sedih sangat sebab tidak sangka akan berakhir begini ...Allah sja la yang tahu perasaan tym tu, bercampur baur perasaan saya masa tu tapi saya reda semua ne..mungkin ada hikmah yang berlaku disebaliknya..

terima kasih awak...awak telah mengajar saya apa itu cinta, apa itu rindu, apa itu kasih...awak sabar dengan saya selama kita kenal, saya minta maaf kalu selama ini saya banyak bwat awak sakit hati, banyak mengguris perasaan awak dan semuanya lah..saya lakukan semua tu sebab saya sayang awak, saya cinta awak dan semuanya awak..saya akan doakan yang terbaik untuk awak..semoga awak jumpa perempuan yang lagi baik dari saya..saya minta maaf xble jadi yang terbaik untuk awak..halalkan semuanya..saya taw awak bwat semua tu, tapi saya tak paksa awak mengaku...thanks bwat saya macam ne...awak telah memberi saya pengajaran yang baik, say matang suda lepas apa yang berlaku ne awak...ok la, jaga diri baik2 k..jaga kesihatan, dan semoga berjaya dalam hidup..=)


kemarin juga, hang out with gangster2..ya Allah, saya gagah diri juga, xmau kasi hampa dorng, saya tahan2 hati..kami p tengok wayang, raya xjadi...cita tu lucu sebenarnya tap nak ketawa pun cam terpaksa saja...mcm orng annoying duduk kt blkng kmi tu la, ketara sangat ketawa paksa, dah tu bising la...adui yai..sabar2, lepas tu, kami p pantai tanjung aru tgk sunset...then makan, meena thanks blanja makan..hehee
pastu, sblum balik kami p perdana park..wah, mcm kanak2 ribena suma kawan2ku..saya saja xda mood..huhu..sayang ne fatin sama eyna ja yg xda sama2 jalan...hemm..lain kali la r..lepas tu, balik da..


layan sunset kat pantai tanjung aru...

zera, ieka, pieka, ewa, meena, anne dan saya paling hujung kanan..

apa2 pun, terima kasih kawan2 ku semua yang telah menghiburkan hati ku dengan gelagat2 kamu yang xdisangka2 itu..hehee..dan, saya akan belajar melupakan awak...

p/s : kawan2 ku, percayala cakap aku ne, ne betul2, bukan main2..pengakuan ikhlas suda ne...




ok, sampai sini saja...nak start mood study...exam is coming....wish me luck =)
assalamulaikum..




30052009-19092011

No comments:

Post a Comment