Thursday, November 10, 2011

new baby

hai semua..
hari ini bersamaan 10 November 2011
saya dapat baby girl...
manet dah selamat melahirkan anak keduanya tepat jam 12.43 tengahari..
tahniah manet..=)

petang baru saya berkesempatan berjumpa baby sebab saya jaga rumah disamping menjaga sedara saya yang perlu perhatian dari saya.. hehee
wahh punya comel..
tersentuh perasaan saya tengok baby tu..
saya sayang baby tu..

first time saya tengok baby ne saya dah jatuh cinta
baby ne comel sangat..

 eja hepi dapat baby baru..


comel sangat saya rasa baby ne..
geramm...


sebelum berangkat pulang
saya kiss that baby..
saya sayang sangat sama baby bru ne..


tengok baby tu lambai, 
kami dah nak balik..


ok la..
baby ne belum ada nama lagi..
nanti2 saya bagi tahu nama baby..

td sebelum balik p ruma singgah p supermarket jap, beli barang sikit..
saya nampak kau kah tu??
npa r??
saya xsure apa saya punya perasaan sama kau..
 masih terlalu awal la..

cheers..=)

No comments:

Post a Comment