Thursday, November 10, 2011

this time


assalamualaikum wbt...
hey all...lama da xupdate blog ne...da bersawang da...ngeh2..
saya xda masa nak update..sibuk la sangat..hee

apa khabar my follower??? hopely kalian semua sihat ya..
cuaca sekarang ne tak menentu..kejap hujan kejap panas...

take care ya...

saya baru berkeyakinan tuk bangkit semula dan melanjutkan penglibatan saya dalam penulisan blog ini..aiseh bermadah2 pulak saya..hehee..
tapi itulah hakikatnya.. sori sebab apa yang saya post ne terlalu peribadi kot bagi kamu yang membaca, but me its ok to share...

saya mengaku memang saya rasa down sangat lepas clash kira2 satu bulan lebih yang lalu...
dan stelah saya fikir dengan semasak-masaknya saya tak patut kecewa setengah mati sebab semua yang berlaku tu ada hikmah disebaliknya.. hikmah untuk diriku dan juga untuk dirinya.. biarlah dia mencari kebahagiaannya sendiri.. even all we have left is our memories together, i ill never forget you..

saya bukan mau bangga diri, sebab saya sendiri yang minta hubungan ini agar tidak diteruskan lagi..saya ada terbaca ayat ne, Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu.. 
saya berserah kepada takdir...kalau saya dan dia ada jodoh tak ke mana juga... biarlah pengalaman saya bersama2 dia dijadikan moment yang terindah dalam hidup disamping dijadikan teladan.. 
dan sekarang saya mahu fokus dengan pelajaran terlebih dahulu.. memandangkan keputusan exam yang kurang memberansangkan bagi diri saya.. chaiyo2!!!

sebenarnya banyak saya nak luahkan ne..tapi ntahlah idea tu tetiba ja hilang...heee
insyallah lain kali saya kongsi lagi cerita2 yang menarik k..hehee

saya nak share juga lagu shahir yang baru ne...
saya suka dengan lagu ne..
lirik-lirik dia mcm ada kena mengena juga ngan diri saya...
enjoy it..

Shahir - Pendam Lirik [HD/HQ]




muka bangkit dari kecewa..hehee =)


ok la..apa2 pun lepas baca post
rajin2 la komen...
hee..

daa...
saya sayang kalian semua...(^_^)

No comments:

Post a Comment