Sunday, January 22, 2012

i'm meet him ~

assalamualaikum to reader',
firstly selamat menyambut tahun baru cina.. kepada sesiapa yang merayakannya.. hehe
dan kepada sesiapa yang meraikan cuti umumnya, selamat bercuti..
today, my journey sangat2 jauh..hahaaa, macam p London la katakan.. heheee
awal2 pagi lagi kena kasi bangun mau p tempat orang kahwin..
dengan rasa berat mata, bangun juga sebab takut kena marah oleh papa ku..
jadi bersiap ala kadar pakai baju kurung pegi tempat orang kawin, yang kawin ne kira saudara2 juga la.. hehee.. tahniah =)
then, itu baru tempat orang kawin yang sebelah bapa, kami meneruskan perjalanan ke resepsi perkahwinan yang seterusnya, hahaaa.. yang bertempat di kampung brunei membakut.. ini yang kahwin sepupu ku punya sepupu.. (ahh, pening kamu?, hehee,saya pun susah mau xplain).. dan di sana orang boleh tahan ramainya..hehee, almakum dah tengahari, orang lain pun mahu juga makan free.. hehee
ne yang bermula saya punya cerita.. hehee
tempat orang kawin tu saya jumpa saya punya mantan kekasih... hahaaa, nda la bah.. saya jumpa KAWAN saya, ok jujur.. dia bekas kekasih saya, namanya Mr. R.. hahaa (ieka sayang bukan Mr Reil mu r...)
saya tak anggap dia kekasih saya cuma kawan biasa saja but my mama sangat suka sama dia.. huh.., tapi itu lah, jodoh tak sampai.., saya jahat sama dia... saya suruh dia kasi tinggal dia.. huh.. sangat jahat saya ini sama dia... kesian dia, ini dah hampir 2 tahun saya tak jumpa sama dia, dan tiba2 hari ini saya jumpa dia.. memnag terkejut juga la, tapi saya trip cool... saya rasa bersalah sama dia.. jadi tak mahu tegur dia, tapi dia senyum sama saya...  sayu pla hati tetiba ingat kat dia tu..  tak pa, fikir positif..
lepas tu kami balik p kampung sebelah mama, petang tu ada jemputan kenduri sepupu saya sebab pindah rumah baru... kenduri selamat la katakan.. hehee.


model tuk hari ini.. hehee
apa ba dorang tengok ne??
oww.. ini ba tu dorang tengok..
anak2 buah kami.. hehee
zoom in :
c kaka aliya suapkan c qila..
lepas dah makan balik la... hehee, kami balik jalan kaki seja, memandangkan rumah sepupu saya tu s=dekat seja sama rumah nenek saya..

saya sama adik saya.. ewan

model jalan raya
lala syuhada
my little cuzzy

model road show jua.. hahaa
ewan

with my little sis yang bongsu,
dia agak pemalu




 hahaaaa, setakat ne saja yang saya nak share tu kari ini.. hehee, tak mau cerita banyak2...

p/s: semalam saya dapat kol dari nenek.. nenek mahu bawa p melancong cuti bulan tiga, tapi saya ada exam tym tu.. huhuhuuu, terpaksa tolak tawaran itu,.. dan semakin sedih saya chat sama paci saya tadi, dia kasi jeles2 saya, esok nak pegi bercuti kat genting.. oowwh, jeles sangat... hooooaaaaaa...
kazen sya bagi sapot, dia janji bulan 4 kitaorang raund satu semenanjung,, wahhh terus saya bersemangat... hahaaaaa

thanks for read!!! =) love u....





No comments:

Post a Comment