Saturday, February 18, 2012

Karnival Kolej 11 Februari 2012

wookeeyy, seperti janji saya mahu continue my stori stori tentang apa yang sedang berlaku dalam kehidupan saya.. eceh.. hehee
 bersempena Karnival Kolej anjuran pihak HEP, jawatankuasa perwakilan kolej telah melansungkan pelbagai aktiviti yang menarik perhatian mahasiswa mahasiswi sekalian.. hehe
acara pertama yang berlangsung pada 11 Februari 2012 adalah sukaneka, sukan, permainan cybergame dan auto show.. saya selaku ajk makanan tak la sesibuk ajk2 program yang lain.. hehee, kerja senang seja, cuma yang susah memastikan semua ajk get that food ^^ hehee.. dan saya akan sertakan beberapa gambar untuk memeriahkan lagi cerita saya pada kali ini.. ehehee

peserta yang menyertai car show

salah sebuah kereta yang ikut serta.. =D


oppss, sory dear follower, ikut mmg nak letak banyak pic, but technical probs make it complicated.. 
sory to say, tapi nnti saya akn tambah pic dan sambung cerita saya..

No comments:

Post a Comment