Tuesday, February 14, 2012

lama xupdate

assalamualaikum wbt...
sorry to my dear follower coz lama xupdate blog.. saya sangat sibuk dengan melaksanakan tugas yang diberikan bagi menambahkan ilmu pengetahuan ku.. aiseh men, dengan kata lain asal nak update blog ada saja halangan yang melanda.. hehee, but now i'm here to stori stori with u all...

sebenarnya banyak sangat nak kongsi ngan u all.. banyak aktiviti2 yang saya jalani dan telah memberi impak dalam kehidupan saya.. rilek ye, saya cerita satu persatu.. heheee

but now, saya mau cerita tentang current issue la... kat hostel sekarang tengah sibuk dengan aktiviti kolej dengan nama lain adalah Karnival Kolej bersempena Festival BHEP.. dan saya selaku ajk yang bertugas mengelola program ini merasakan hanya Allah sahaja yang tahu perasaan penat lelah saya dan sahabat- sahabat lain..

hari pertama berlangsung progarm tu..
to be continued ....

No comments:

Post a Comment