Tuesday, February 28, 2012

my Mr Right

salam...
lama da x update blog...
minggu ne bzy sangat.. =(
huhuuu
cepatnya masa berlalu
minggu ne last lecture bagi sem ne..
minggu depan da study week, 
dan tak lama lagi nak exam..
wish me luck guys!!!

lain2 cerita,
setakat ne xdala yang wow sangat..
semua yang biasa-biasa aje..
sekarang sangat bzy ngan test-test..
dan keadaan saya yang kurang sihat.. huhuu
doakan saya cepat sembuh..

and, ada something yang tak disangka2 happen in my life.. 
let it be my secret.. ehehe
btw, thanks 4 ur nasihat2..
saya akan belajar rajin-rajin ek..

akhir sekali
saya dedicated lagu ne utk him..
Mr. Right? (xsure lagi) 


lirik lagu Tentang Rasa by Astrid

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


credit thanks to (^_^) & (^_*)



thanks 4 reading...
doakan kebahagiaan saya with Mr Right saya yang belum sure lagi tu yaa..
heheee
Thank again.. =)
Thanks a lot..

No comments:

Post a Comment