Saturday, March 3, 2012

terima...

assalamualaikum wbt...

hari ini saya akan berceloteh mengenai perkataan terima...
terima banyak maksud, ada makna tersirat dan tersurat.. hehee
kalian sendiri pun paham juga kan...
kalu ada orang bagi kita something, tak kisahla ia material or apa2 laa, kita yang dapat tu kira terima laa..

dan tanpa berbunga2 saya menjelaskan apa maksud terima saya disini...

anda dah rasa boring? ok fine, close this tab....

first, saya minta maaf kalu apa yng saya post ne, ada kena mengena ngan kalian, sory yaa, xda maksud mau bagi kena kau ok... dan ini saya punya blog, suka hati la nak tulis apa...

hari ini saya terima sesuatu kebenaran yang sangat menyakitkan bagi diri saya sendiri..
saya telah membiarkan kebahagian saya sendiri musnah untuk kebahagiaan orang lain..

saya belajar terima kebenaran itu walaupun iyaa sangat pahit....

sekian terima kasih....

No comments:

Post a Comment