Friday, April 27, 2012

daa boleh senyum

assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera to u all...

hari ini merupakan detik-detik yang amat mendebarkan buat saya dan kawan-kawan seperjuangan... 
result exam diumumkan.. 
wahh, dug dap dug dap jantung saya ne.. 
tidur tak lena, haii asyik pikir apa la nasib saya ne, mcmana la result ne, ok ka x?? 
mcm2 persoalan, dan akhirnya terjawab pada awal pagi tadi kira2 jam 8 setengah mcm tu.. bangun pagi bukak lappy, terus chek email.. 

 alhamdulillah, saya lulus semua subjek walaupan tak semua dapat A+, tapi saya bersyukur..
saya dah berusaha bersungguh-sungguh, dah cuba sebaik mungkin..
ini lah hasilnya... 

terima kasih kepada Allah yang mendengar doa saya dan memberi keberkatan dalam hidup saya..
terima kasih kepada keluarga especially to my beloved mama dan bapa yang sentiasa mendoakan kejayaan saya dan juga ahli keluarga yang lain...
terima kasih kepada pensyarah-pensyarah yang tak jemu-jemu mencurahkan ilmu yang ikhlas kepada kami semua..
tidak lupa juga terima kasih kepada kawan-kawan yang sama-sama saya belajar hingga ke larut malam dan belajar berhempas pulas, menerangkan sampai saya betul2 paham sesuatu pelajaran..
dan terima kasih juga kepada someone yang special dalam hidup saya, nasihat-nasihat dia telah saya jadikan pendorong semangat untuk saya belajar dengan lebih tekun dan mendoakan saya untuk berjaya dalam hidup...
terima kasih kalian semua.. tanpa kalian, siapa la saya ne... 

buat penghargaan pla saya ne.. hehee..
apa2 pun, saya bersyukur dengan keputusan peperiksaan saya... dapat juga menaikan pointer sikit.. hehee

senyum bahagia?

saya dapat tiket cuti2 satu Malaysia sempena kejayaan saya... 
tak sangka.. hehee tapi tempat belum konpem lagi, dalam Sabah ja kot.. hahaaa..

ok laa, saya nak bersiap tuk p kenduri kawen ne.. daa.. 
nanti saya update lagi...

Thanks 4 reading!!!

2 comments:

  1. Wahhh,congrats dear.Makin comel lah kawan aku ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sayang.... aikk, malu pla sia bah... hahaa =) ko pun apa kurang nya..

      Delete