Tuesday, May 1, 2012

may is coming!

assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera buat semua... 
alhamdulillah masi diberi kesempatan untuk bernafas lagi.. Terima kasih Ya Allah..
tak sedar dah sebulan saya bercuti semester di rumah ne.. macam2 pengalaman, hehee, jaga anak ada, buat kuih muih ada.. xda sijil jak.. hahaa, apa2 pun saya berbesar hati acara keluarga dalam tahun ne dah berlansung dengan jayanya.. iaitu perkahwinan macik saya..dah sampai jodoh dia.. mudahan berkekalan selamanya.... nanti saya buat entri tentang resepsi perkahwinan tu.. 

saya akan bercuti juga seperti yang dijanjikan oleh keluarga saya, walaupun belum konpom nak p mana.. dalam beberapa hari akan datang, saya akan bercuti-cuti malaysia... heheee

pesanan buat hati saya dan yang lain2..


Jika sedih, maka menangislah. Tidak ada apa yang memalukan. Menangisi jangan meratapi. Tetapi, ingatlah kasih Allah dalam titis-titis air mata yang dialirkan. Kerana kasih Allahlah kita punya air mata. Bayangkan jika kita sedih, tapi Allah tak kurniakan kita air mata, pasti seksa hati menahan sedih dalam diri.

Menangislah :')



menangis dapat melegakan apa yang terpendam di hati.. 


sekian...

No comments:

Post a Comment