Thursday, May 24, 2012

Perkahwinan Mama Ct jugaa



 Hai semua!!!! Sambungan cerita kawin mama ct..  pagi lagi  dah bangun awal.. 


before gerak p rumah orang kahwin..

mama dan adik2 saya..

mama, adek dan wana..

mama , saya dan iyan..

present to bride..

aiman.. my cousin..

pelamin pengantin.. simple.
hari ahad tu agak sibuk kerana majlis menepung tawar berlaku pada awal pagi dan juga bersanding pada sebelah petang... dalam aturcara majlis berinai mula jam 9 tapi start jam 10 lebih..ada  kesilapan teknikal.. hehee, pakaian yang mama ct pakai merupakan pakaian tradisi yang digunakan oleh suku kaum brunei.. kena panggil ayam2, hehee lucukan..  mayb next tym saya kawin pun pakai ayam2 tu juga kot... hihihiii..

Lepas jak majlis menepung tawar, saya tolong2 kat dapur meninjau apa2 kerja yang diperlukan.. di samping tu juga, kerja saya angkat baby2 yang comel.. hehee,




aryanna.. my cousin jugaa..

angah.. 

wana..

khalisa @ caca..

khairul dan aiman..

haziq dan aiman..

abang along.. iyan interprame..

my mum, menepung tawar.. 



tak mau rugi, mau juga snap pic sendiri..

afif daniel..

iyan dan afnan..

with baby arissa..

ija..

caca..

with pami..

Dalam jam 2 majlis bersanding bermula.. pasangan pengantin cocok bersama.. sama cantik sama padan..  bagai pinang dibelah dua.. sweet lagi.. hehee..





angah, ija dan kaka ina..


arif daniel..













daa... sekian....




No comments:

Post a Comment