Sunday, September 30, 2012

terima kasih cikgu


Assalamualaikum wbt..
Semoga kalian berada dalam keadaan sihat sejahtera.. apa2 pun sebelum berceloteh panjang lebar, saya ingin meminta maaf dari hujung kaki hingga ke hujung rambut. Bukan time hari raya saja nak minta maaf k..  nak kata lama tak update blog kira lama juga sbb bukan kemarin hari saya last update.. wakakaa agak loyar sedikit..
Saya nak cerita aktiviti2 saya semenjak dua menjak ne. ehemm ehemm.. overall kuliah berlangsung secara konsisten.. yaka?.. tak sedar dah habis 14 minggu saya belajar tuk semester ini.. 

Alhamdulillah, syukur Ya Allah..

Semester ne saya ambik 5 mata pelajaran.. kimia, fizik,biologi, statistic dan komputer2. . dan mata pelajaran paling saya suka adalah statistik ne.. mengancam betul la cigu dia.. adedehh.. belum habis chapter lagi ne, final exam coming soon.. memang super duperr laa cigu ne, balik2 kelas tambahan tak jadi.. nasib kami la kan..

Subjek ke dua saya suka ialah biologi.. ehehee, skemanyaa.. siok belajar bio ne, cuma tada certain part yang membuatkan kesiokan sama bio ne tergantung.. huahuaa..  apa2pun, thanks Miss sebab sudi ajar saya dan kawan2 dengan penuh ke­sabaran..
Subjek fizik cigunya baik.. good looking, tapi sayang suda berkeluarga.. hihii, lagipun cigu ne kawan ayah sekolah dulu.. apa yang dia ajar cepat masuk dan cepat keluar.. ishissh, utk lab terutamanya.. apa nda, main seja kalu kelas lab..lagipun ada hiburan juga kalu ada lab, kan kaka fatyn, ika.. hahaa

Kalau subjek komputer cigu yang ajar ada 2.. Miss Marlena ajar cara menghandle komputer,  Microsoft word, powerpoint and etc.. Miss Nasrah pula bagi kuliah tentang komputer2 ne.. miss ne pun cukup sabar dengan karenah kebudak2an orang kelas ku..miss bnyk cerita pengalaman waktu belajar, susah senang watu hidup kat U.. member inspirasi la.. 
hehe, thanks miss..

And last but not least, mata pelajaran kimia yg diajar oleh Sir Hafiz @Aaron Aziz ..  sir ne paling terbaaaikk la saya pernah jumpa..apa yang sir ajar semua mudah difahami..  saya juga kagum dengan kejayaan beliau menyandang jawatan sebagai pensyarah kanan dalam usia muda.. satu usaha yg patut dicontohi.. sir pun banyak kongsi pengalaman waktu sir blajar kat U dulu..

Post saya ne mcam lebih kepada penghargaan terhadap tenaga pengajar yg memberi saya tunjuk ajar sepanjang sem ini.. terima kasih yang tak terhingga kepada semua cikgu2 yg telah bertungkus lumus mengajar saya dan kawan2 saya yang lain dengan ilmu yang sangat berguna untuk kami disamping bersabar menghadapi karenah2 dan kenakalan kami ini.. doakan kejayaan kami dalam exam yang mendatang ini.. =)

Saya ingin menyelitkan cerita +hal gembira dalam hidup saya.. hihii.. kini genap seminggu hati ini telah menjadi milik seorang pria.. hahaaa.. tutup cerita.. kawanlepas ne bwat tak tahu seja , haha..kan bangau.. jan tanya banyak2, kalu saya mau cerita biar saya bukka mulut sendiri.. hahaaa

Dan dah sampai klimaks, saya ingin memohon doa kalian utk mendoakan kejayaan saya utk peperiksaan yang akan berlangsung pada minggu ini dan seterusnya.. kepada kawan2 saya, selamat menduduki peperiksaan, dan semoga berjaya mencapai kejayaan yang diingini..

Terima kasih banyak-banyak..


No comments:

Post a Comment